top of page

Iroda, étterem és üzlethelyiség tervezése és átalakítása

A VisionTrend Kft. olyan terek megalkotására specializálódott, ahol a funkcionalitás és a költségtudatosság találkozik az egyedi karakterrel – így minden projektünk okot ad a büszkeségre.

Primor_Emeleti Nagy Iroda_A_v01_03.jpg

Szolgáltatás csomagok

Primor_Emeleti Nagy Iroda_C_v01_03.jpg

1

Lite

A “Lite” átalakítási csomag célja az, hogy gyors, költséghatékony, minimálisan beavatkozó, mégis látványos javulást hozzon egy meglévő irodatérben – anélkül, hogy komplex munkákba vagy bonyolult tervezésbe kellene belevágni.

Ideális lehet:

  • induló cégeknek,

  • ideiglenes irodákhoz,

  • bérlemények „belakásához”,

  • kisebb csapatoknak

  • költségérzékeny, de megújulni vágyó ügyfeleknek.

 

2

Pro

A „Pro” csomag a komplex, professzionális szintű irodai és éttermi tér megújítás megnevezése. Ez már nem csak frissítés, hanem térátalakítás, funkcionális optimalizálás és márkaarculathoz és az új igényekhez.

 

Ideális olyan cégeknek, akik:

  • hosszú távra terveznek egy ingatlannal, szeretnék növelni a dolgozói elégedettséget és hatékonyságát,

  • a munkahelyet már employer branding eszközként is használják,

  • teljes szolgáltatást várnak a tervezéstől a kivitelezésig.

3

Premium

A "Prémium" irodai átalakítás csomag a csúcskategóriás, exkluzív kivitelű, márkaépítésre és dolgozói élményre fókuszáló fit-out szolgáltatás. Nem pusztán munkahelyet hoz létre, hanem reprezentatív, inspiráló és hosszú távon fenntartható térélményt.

Ez az a csomag, ahol már minden testreszabott, és a cél, hogy a tér váljon az identitás, a presztízs és a produktivitás fizikai leképezésévé.

Szolgáltatási csomagokról bővebben

Modern Interior Design

Lite csomag

    •    Esztétikai és funkcionális felfrissítés (de nem teljes átépítés).

    •    Javítani a dolgozói közérzetet és hatékonyságot alacsonyabb beruházással.

    •    Gyors kivitelezés (akár pár nap – 1 hét alatt).

    •    Meglévő infrastruktúrára épít, nem alakítja át a teljes irodastruktúrát.​

Tartalom (modulárisan választható lehet) 

1. Belsőépítészeti tervezés - Minden projektet megelőz egy komplex egyeztetési és tervezési folyamat, amelynek a végén meghatározzuk a jóváhagyott konszignáció és kivitelezi tervek alapján a kivitelezési feladatokat. A belsőépítészeti tervezés egy különálló munkafeladat, amely a tervezési ajánlat elfogadása után kezdődik meg.

2. Falfelületek frissítése

    •    Festés, tapétázás, akusztikai panelek (esztétikai és zajcsillapítási céllal)

    •    Brand színek vagy logó megjelenítése (vinylezés, falmatrica)

2. Világítás optimalizálása

    •    Hideg fény → melegebb tónusra váltás

    •    Energiatakarékos lámpák, dizájn világítótestek beépítése (pl. LED csíkok, állólámpák)

3. Bútorcsere vagy -átrendezés

    •    Ergonomikus, de elérhető árú székek és asztalok (nem egyedi gyártás)

    •    Coworking zónákra utaló térszervezés (pl. közös asztalok, pihenősarok)

4. Dekor és hangulatjavító elemek

    •    Növénydekoráció (valódi vagy mű), moha falpanelek

    •    Poszterek, grafikák, üvegfóliázás

    •    Akusztikai térelválasztók (mobil vagy fix)

5. Minimal technológiai frissítés

    •    Kábelezés rendezése (kábeltálcák, takarók)

    •    USB-csatlakozós aljzatok / okos konnektorok (ha a meglévő infrastruktúrába illeszthető)

A „Pro” csomag

    •    Professzionális, teljes értékű irodai környezet kialakítása.

    •    Funkcionális terek újragondolása: fókusz-, kollaborációs-, relax- és reprezentatív zónák.

    •    Ergonomikus, technológiailag modern, márkaazonos munkahely létrehozása.

    •    Fenntartható és hosszú távon fenntartható anyaghasználat és technológia.

Tartalom:

 

1. Belsőépítészeti tervezés - Minden projektet megelőz egy komplex egyeztetési és tervezési folyamat, amelynek a végén meghatározzuk a jóváhagyott konszignáció és kivitelezi tervek alapján a kivitelezési feladatokat. A belsőépítészeti tervezés egy különálló munkafeladat, amely a tervezési ajánlat elfogadása után kezdődik meg.

2. Teljes térszervezés & új belsőépítészeti koncepció

    •    Alaprajzi újragondolás (open space / zárt / hibrid)

    •    Munkatípusok szerinti zónák (csendes, kollaboratív, relax, huddle)

    •    Flow-tervezés: közlekedés, funkciók egymásutánja

 3. Személyre szabott design

    •    Belsőépítész által tervezett egyedi arculat

    •    Céges brand integrálása: színek, grafikák, logó, vizuális stílus

    •    3D látványtervek, moodboardok

4. Közepes–nagy volumenű kivitelezés

    •    Gépészeti módosítások (ha szükséges: világítás, hűtés-fűtés áthelyezés)

    •    Válaszfalak bontása/építése (gipszkarton, üvegfal, mobilfal)

    •    Burkolatcsere (padló, mennyezet), akusztikai elemek

5. Magas szintű bútorozás

    •    Ergonomikus, tartós irodabútorok (munkaállomás, tárolás, lounge)

    •    Egyedi gyártású bútorok (pl. recepció, tárgyalóasztal)

    •    Akusztikus panelek, integrált tárolórendszerek

 6. Technológiai integráció

    •    IT- és AV-infrastruktúra fejlesztés (projektor, smart display, videókonferencia)

    •    Okos világítás, vezérelhető árnyékolás

    •    Elektromos rendszer újratervezése (padlókonnektorok, kábelcsatornák)

7. Környezet és komfort

    •    Zöld megoldások: növények, levegőminőség-javítás

    •    Rejthető tárolók, rendszerező rendszerek

    •    Kávézósarok, lounge, relax zone, játékterek (ha illeszkedik a kultúrához)

27B06113-637A-44BC-910E-0304C95A9A64.JPG
Screenshot 2025-07-20 at 13.37.50.png

"Prémium" csomag

•    Márkaépítés térrel: vizuális és funkcionális kifejezése a vállalat értékeinek.

•  Employer branding támogatása: olyan környezet, ami vonzza és megtartja a tehetségeket.

•    Ügyfélélmény fokozása: reprezentatív terekkel, prémium vendéglátó zónákkal.

•    Hosszú távú befektetés: kiemelkedő minőség, időtálló dizájn, zöld szempontok.

1. Belsőépítészeti tervezés - Minden projektet megelőz egy komplex egyeztetési és tervezési folyamat, amelynek a végén meghatározzuk a jóváhagyott konszignáció és kivitelezi tervek alapján a kivitelezési feladatokat. A belsőépítészeti tervezés egy különálló munkafeladat, amely a tervezési ajánlat elfogadása után kezdődik meg.

2. Stratégiai koncepcióalkotás

    •    HR + vezetői interjúk, dolgozói bevonás (workshopok)

    •    Munkahelyi stratégia: rugalmas/hibrid modellek integrálása

    •    Flow, ergonómia, fókusz & kollaboráció arányainak újratervezése

3. Dizájn + branding egyedi szinten

    •    Márkára szabott dizájnkoncepció, stílusirányzat kiválasztása

    •    3D látványtervek, VR bemutató, mockup tér (opcionálisan)

    •    Egyedi logózás, anyaghasználat, világítás és színdinamika

4. Építészeti & gépészeti átalakítások

    •    Klimarendszer, világításrendszer újratervezése, hangszigetelés

    •    Gipszkarton/üvegfal + akusztikai térelválasztás prémium szinten

    •    Prémium padlóburkolatok (vinyl design, parketta, akusztikus szőnyeg)

5. Egyedi gyártású bútorzat

    •    Recepció, tárgyalók, lounge, vezetői szobák: külön dizájn alapján

    •    Munkaállomások: elektromosan állítható asztalok, moduláris elemek

    •    Akusztikus elemek: design panelek, függönyfalak, hangtompító mennyezet

6. Technológiai integráció (smart office)

    •    IoT-alapú világítás, hőmérséklet és árnyékolás vezérlés

    •    Okos beléptető, tárgyalófoglaló rendszerek

    •    AV-rendszerek: videókonferencia, hangrendszer, LED fal

7. Különleges zónák és élményelemek

    •    Barista kávésarok vagy saját márkás konyha

    •    Csendes fülkék, relax-szobák, napozó vagy roof-lounge (ha van tér)

    •    Játékzóna, wellness (pl. masszázsszoba, mini fitnesz vagy jógatér)

8. Fenntarthatóság & minőség

    •    WELL / LEED / BREEAM szempontok figyelembevétele

    •    Környezetbarát anyagok, alacsony VOC-tartalom, újrahasznosított bútorok

    •    Energiahatékony világítás + automatizált rendszerek

Kinek ajánlott?

Aki olyan kivitelezőt keres, aki teljes körű szakértelemmel teljesíti irodájának tervezését és fejlesztését!

Aki szakirányú végzettségekkel és felelősségbiztosítással rendelkező partnerrel kíván együtt dolgozni.

Akinek kiemelten fontos, hogy értékeit biztonságosan, bizalmasan kezeljük és kivitelezése szabályos, átlátható legyen!

Különleges szolgáltatások

Speciális hangszigetelés

Belső hőszigetelés

Beléptető és épületfelügyeleti rendszer telepítés

Elektromos autó töltő kártyás kezelése

Falak áthelyezése és átvilágítása

 2-9m-es kijelzők

Parkolásgátló mobil vezérléssel

Csendes sarkok és közösségi terek kialakítása

Kiegészítő szolgáltatások

Primor_Emelet etkezo es konyha_A_v01_02.jpg

Közösségi terek - Konyhabútor, étkező, zuhanyzó, mellékhelyiség tervezése és kivitelezése
 

Screenshot 2025-07-20 at 13.37.50.png

Recepció, recepciós pult tervezés és építés

 

Fit-out folyamat - Tervezés és kivitelezés

Iroda átalakítás

1. Egyeztetés

Telefonon megismerjük az igényeit és javaslatot teszünk a megfelelő tervezési szolgáltatásra.

2. Felmérés - Helyszínbejárás

Az első személyes találkozót megtartjuk az átalakítandó ingatlanban, felmérjük a jelenlegi helyzetet és megbeszéljük az elérendő célt és nagyságrendi költségeket.

Iroda átalakítás
Iroda átalakítás

3. Tervezés (külön ajánlat)

Elkészítjük az első vázlatokat, berendezési terveket és 3D tervezőben és  megmutatjuk és megbeszéljük a módosítási igényeket.

4. Terv finomítása

A terv finomítását követően kivitelezési terveket készítünk el, ami a leendő kivitelezési adott szakágakra  bontva is tartalmazza. A jóváhagyott terv bemutatása után zárjuk a tervezési folyamatot és előkészítjük a kivitelezési ajánlatot.

Iroda átalakítás
Iroda átalakítás

5. Árazás

Az elfogadott tervet árazzuk, egyeztetünk és ha kell optimalizáljuk a költségeket majd előkészítjük a szerződést.

6. Szerződéskötés és komplex kivitelezés

Az elfogadott ajánlatra szerződünk és a kívánt határidőre megvalósítjuk az átalakítást.

Iroda átalakítás

Gyakran ismétlődő kérdések

Milyen garanciákat vállalnak?

  1. Elégedettségi garancia a tervezésre, ha elégedetlen lenne a folyamattal vagy az eredménnyel, akkor visszaadjuk az alap két tervezési változtatáson kívül további díjmentes módosítási lehetőséget biztosítunk.

  2. Transzparenciát és első osztályú minőséget garantálunk.

  3. Egy év teljes körű garanciát vállalunk, amely éves karbantartásokkal bővíthető. 

  4. Bővebb információkat általános szerződési feltételeink tartalmazzák.

Mit kap a díjakért?

A belsőépítészeti tervezés során egy teljes körű kivitelezési dokumentációt, berendezési terveket és igény szerint 3D látványterveket fotórealisztikus képekkel. Így már az első pillanatban látja, hogy mi lesz az eredmény. A terveken olyan elemeket fog látni, ami valóban megvásárolható és utána beszerelhető és ezekeket a jóváhagyott tételeket a kivitelezési ajánlatunk is tartalmazni fogja.

Mennyi időt vesz igénybe a tervezési folyamat?

A tervezés mindig egy együttműködés hatékonyságától és az ingatlan méretétől, bonyolultságától függ. Tapasztalataink alapján átlagosan 3-4 hetet vesz igénybe egy teljes körű belsőépítészeti tervezés

Mennyi idő kell a kivitelezéshez?

Mindig a projekt méretétől és komplexitásától függ. Ennek várható igényét már az első beszélgetéskor meg tudjuk becsülni, majd tételes ajánlatunk tartalmazni fogja a teljes projektmanagement folyamatot is.

Hogy oldható meg, hogy közben a cég alkalmazottai is használják az iroda egy részét?

A munkaterületeket szakaszosan lezárjuk a szükséges hang és porszigetlési megoldásokkal. Speciális helyzet esetén éjszakai vagy hétvégi munkavégzéssel számolunk.

Hogy biztosítják a bizalmas információk és értékek védelmét?

Titoktartási nyilatkozatot írunk, adatvédelmi szabályzatot üzemeltetünk és minden egyéb megtehető intézkedésben határozottan együttműködünk. Szükség esetén kamerás és kártyás felügyeleti rendszert alkalmaz ideiglenesen.

Hogyan zajlik a projektmendzsment?

Nagy gyakorlattal rendelkező építőmérnök, belsőépítész és építésvezető irányítja a csapatokat, akik folyamatosan jelen vannak a kivitelezés során. A felmerülő nehézségekről azonnal tájékoztatja az érinteteket és javaslatot tesz a megoldásra. 

bottom of page