Iroda és üzlethelyiség átalakítás
A VisionTrend Kft. egy olyan kivitelező cég akivel biztos lehet abban, hogy az igények teljesítése az optimális költségű megoldások mentén kerül megvalósításra egy csipetnyi különlegességgel, amire mindig büszke lehet.
Fit-out szolgáltatáscsomagok
Az árak az ÁFA-t nem tartalmazzák. Az árak tájékoztató jellegűek!
Silver
Cél: látványos és igényes változtatások, kisebb helyiségek újratervezése és átalakítása
Tervezés
Konyha/Fürdőszoba/Tárgyaló fejlesztése
Lakberendezés
Hideg és melegburkolatok cseréje
Lámpák, világítás hatékonyságának növelése
Faldíszítések, elválasztók, egyéb design elemek
Projekt költsége: 5-10M Forint között
Gold
Cél: alakuljon át az iroda minden szempontból, hogy a következő 10 évben élvezzük a minőségi fejlesztés előnyeit
Teljes körű látványtervezés, lakberendezés és kivitelezés!
Hideg és melegburkolatok
Lámpák, világítás
Faldíszítések, elválasztók
Függönyök, árnyékolók
Falak mozgatása
Gépészet, villany, légtechnika
Irodabútorok, székek, asztalok
Projekt költsége: 10-30M Forint között
Miért éri meg?
Irodájukra és munkakörnyezetükre büszke dolgozók nagyobb a lojalitással és hatékonyabban végzik el a rájuk bízott feladatokat!
Design és minőségi bútorok fontos elemei az iroda átalakításának, de az optimális helykihasználás és az energiahatékonyság talán még fontosabb!
Új arculat, szebb és kímélőbb fénytechnika, új és kényelmes bútorzat, hatékony és örömteli környezet.
Kinek ajánlott?
Aki olyan kivitelezőt keres, aki teljes körű szakértelemmel teljesíti irodájának fejlesztését!
Aki szakirányú végzettségekkel és felelősségbiztosítással rendelkező partnerrel kíván együtt dolgozni.
Akinek kiemelten fontos, hogy értékeit biztonságosan kezeljük és kivitelezése szabályos, átlátható legyen!
Különleges szolgáltatások
Speciális hangszigetelés
Belső hőszigetelés
Beléptető és épületfelügyeleti rendszer telepítés
Elektromos autó töltő kártyás kezelése
Falak áthelyezése és átvilágítása
Samsung 2-9m-es kijelzők
Parkolásgátló mobil vezérléssel
Csendes sarkok és közösségi terek kialakítása
Fit-out folyamat
1. Egyeztetés
Telefonon megismerjük az igényeit és javaslatot teszünk a megfelelő tervezési szolgáltatásra.
2. Felmérés
Az első személyes találkozót megtartjuk az átalakítandó irodában, felmérjük a jelenlegi helyzetet és megbeszéljük az elérendő célt és nagyságrendi költségeket.
3. Tervezés
Elkészítjük az első vázlatokat 3D tervezőben és fotó minőségben megmutatjuk és megbeszéljük a módosítási igényeket.
4. Terv finomítása
A terv finomítását követően egy magas minőségű tervet készítünk el, ami a leendő bútorokat, faldíszítéseket, konyhát és mosodókat is tartalmazza. A terv bemutatása után elvégezzük a hirtelen változtatásokat.
5. Árazás
Az elfogadott tervet beárazzuk és ha kell optimalizáljuk a költségeket.
6. Szerződéskötés
Az elfogadott ajánlatra szerződünk és a kívánt határidőre megcsináljuk a felújítást.
Kiegészítő szolgáltatások
Konyhabútor és étkező tervezés
Recepció tervezés
Inspiráló munkahelyek
Gyakran ismétlődő kérdések
Milyen garanciákat vállalnak?
Elégedettségi garancia a tervezésre, ha elégedetlen lenne a folyamattal vagy az eredménnyel, akkor visszaadjuk a pénzét.
Első osztályú minőséget garantálunk.
Egy év teljeskörű garanciát vállalunk és éves karbantartásokkal ez bővíthető.
Mit kap a pénzéért?
A tervezés során egy teljes körű leírást és 3D látványterveket fotórealisztikus képekkel. Így már az első pillanatban látja, hogy mi lesz az eredmény. A terveken olyan elemeket fog látni, ami valóban megvásárolható és utána beszerelhető.
Mennyi időt vesz igénybe a tervezési folyamat?
A tervezés mindig egy együttműködés eredménye. Tapasztalataink alapján átlagosan 3-4 hetet vesz igénybe.
Mennyi idő kell a kivitelezéshez?
Mindig a projekt méretétől és komplexitásától függ. Ennek várható igényét már az első beszélgetéskor meg tudjuk mondani.
Hogy oldható meg, hogy közben a cég alkalmazottai is használják az iroda egy részét?
A munkaterületeket szakaszosan lezárjuk a szükséges hang és porszigetlési megoldásokkal. Speciális helyzet esetén éjszakai vagy hétvégi munkavégzéssel számolunk.
Hogy biztosítják a bizalmas információk és értékek védelmét?
A vállalat biztonsági vezetője a megismert biztonsági igények alapján védelmi szabályozás alkot és napi szinten ellenőrzi annak betartását. Szükség esetén kamerás és kártyás felügyeleti rendszert alkalmaz ideiglenesen.
Hogyan zajlik a projektmendzsment?
Nagy gyakorlattal bíró szakember vezeti a csapatot és folyamatosan jelen van a kivitelezés során. A felmerülő nehézségekről azonnal tájékoztatja az érinteteket és javaslatot tesz a megoldásra. A PlanRadar App segítségével precízen vezetjük a megvalósítást.